"Spotify es preocupa molt de la felicitat dels treballadors"

David Poblador Responsable d\'Operacions de Producció de Spotify a Suècia

Aquest molletà està encantat de viure al país nòrdic

- De Mollet a Suècia.
- Sí, fa un any i mig vaig prendre la decisió d'anar a buscar feina a un altre país.
- No tenies feina a Catalunya?
- Ho vaig fer, sobretot, per l'experiència que em donaria. Abans no havia tingut l'oportunitat perquè tenia la meva pròpia empresa.
- I com vas aconseguir ficar el cap a Spotify?
- Tenia bastanta experiència en el món de l'streaming, fet que m'obria bastantes portes. També tenia coneguts que m'havien explicat com és l'empresa.
- És dur el procés de selecció?
- El procés va durar uns mesos. Algunes entrevistes van ser a distància.
- En què consisteix la teva feina?
- Sóc el responsable que el servei funcioni les 24 hores.
- És una empresa que tracta molt bé els seus treballadors.
- L'ambient laboral és genial, del mateix estil que Google. L'empresa està molt preocupada de la felicitat dels seus treballadors. Tenim bastanta flexibilitat, zones de lleure i música en directe.
- No hi ha ningú que se n'aprofiti?
- Sincerament, veient el caràcter dels nòrdics, ningú se n'aprofita. No sé com seria a un altre país.
- Spotify ajuda a reduir la pirateria?
- Als països on hi ha Spotify, ha baixat. Per exemple, un 25% a Suècia.
- Ja surts al carrer, amb el fred que fa a Suècia?
- Fa molt fred, però la gent està molt preparada. Les parades d'autobús tenen calefacció. De fet, passo més fred quan vinc a Barcelona.


@davidpoblador


Edicions locals