Decathlon i MediaMarkt pugnen per un espai comercial a la Vinyota

Una d'aquestes dues importants firmes ocuparà un terreny destinat a usos comercials que es troba al nou barri. L'Ajuntament adjudicarà la finca, d'uns 7.000 metres quadrats, a una de les dues propostes durant la primera quinzena de febrer.

Societat

L’empresa municipal Promosòl ha rebut els projectes de dos operadors: d’una banda Decathlon España, amb una oferta econòmica de 6,3 euros, i de l’altra la promotora Eurocarat S.L., que en la seva proposta, amb una oferta econòmica de 8,5 milions, inclou un establiment de la cadena MediaMarkt, a més d’espais per a altres franquícies comercials.

NOU FORMAT DECATHLON


Decathlon ha presentat una iniciativa pionera a l’Estat, un nou concepte d’establiment que combina l’espai de venda amb zones per a l’activitat esportiva i l’oci familiar. El projecte inclou dues plantes subterrànies, de 7.000 metres quadrats per planta, amb 510 places de pàrquing. A nivell de carrer hi haurà la planta baixa on s’instal·laria un espai de venda de 3.000 metres quadrats. A l’exterior de la botiga, el projecte preveu un seguit d’instal·lacions esportives gratuïtes i públiques com una zona verda amb zona de pícnic; un chiquiparc; un minigolf de deu forats; màquines de rehabilitació i fitness, pistes de botxes i taules de tennis taula, entre d’altres. A la primera planta es proposa una zona de restauració esportiva amb tres pistes de pàdel; dues pistes multiesports, en què es poden practicar diferents disciplines com futbol, bàsquet i tennis; zona de màquines de fitness i espai per a esdeveniments esportius. El cost de la zona d’instal·lacions esportives és d’uns 5 milions d’euros.
En total, la superfície construïda seria d’uns 23.000 metres quadrats i uns 23 milions d’euros d’inversió, la més important que la companyia a fet a l’Estat. El projecte Decathlon preveu crear en el primer any d’activitat 240 llocs de treball, amb el compromís de donar prioritat a la contractació de personal de Mollet i de la comarca.
Després de l’obertura de pliques del concurs per adjudicar el terreny de 7.783 metres quadrats de la Vinyota, el Consell d’Administració de Promosòl haurà de decidir quina oferta és la guanyadora. Amb tot, el regidor d’Intervencions Estratègiques i Planificació Urbanística, Josep Garzon, apunta que “el fet que firmes com Decathlon o MediaMarkt vulguin instal·lar-se a la Vinyota demostra que Mollet és una ciutat interessant”, diu. La decisió es prendrà al febrer.

Edicions locals