FIMO acull unes 68.000 visites

Segons l'organització de Firamollet (FIMO), "ha estat tot un èxit". Durant els tres dies, unes 68.000 persones es van apropar a la fira, situada al Pla de les Pruneres.

Economia

Malgrat la crisi, aquesta edició ha aconseguit aplegar més de 130 firmes comercials i institucions que fins diumenge van mostrar la seva oferta a l'espai de Les Pruneres. Precisament, en aquesta situació de recessió econòmica és, segons l'alcalde, Josep Monràs "el moment de poder explicar millor quina és l'oferta comercial i de serveis de la ciutat". Segons Monràs, ara per mantenir el dinamisme és imprescindible que empreses i administracions vagin de la mà perquè "en un moment de crisi no ens podem aturar".

 

Per la seva part, el subdirector general de Desenvolupament Comercial i Artesania de la Generalitat, Jordi Carbonell, destacava els elements d'innovació de la fira baixvallesana i la importància de la col·laboració entre empreses i administracions. 

 

El membre de la Diputació, Jordi Labòria, indicava que la potencialitat d'aquesta fira feia que Mollet "pugui parlar de capitalitat".

 

PLA COMERCIAL

 

En el marc de FIMO, l’Ajuntament de Mollet ha presentat el Pla d’actuació per a la dinamització comercial, que s’ha engegat conjuntament amb les deu associacions de comerciants de la ciutat, inclosa l’Associació de Paradistes del Mercat Municipal). Aquest Pla, amb un pressupost de 18.000 euros, treballarà amb quatre eixos d’acció destinats a dinamitzar el comerç de la nostra ciutat: la fidelització, la comunicació, l’animació i el servei al client.
 
En la primera fase del Pla s’ha contractat una empresa especialista en dinamització comercial, amb una gran experiència en l’àmbit, i s’està treballant amb l’Ajuntament i les associacions de comerciants per definir les accions a fer. Els primers fruits es veuran de cara a la campanya de Nadal.
 

Edicions locals