La Policia denuncia sis persones per incivisme i tinença d’estupefaents
El cos de Policia Municipal va fer l'operatiu a un bar del barri de l'Estació del Nord
La Policia Municipal de Mollet ha denunciat sis persones per casos d'incivisme i per tinença d'estupefaents després de dur a terme aquest cap de setmana un operatiu planificat a un bar de l'Estació del Nord.
En el marc d’aquest dispositiu planificat, els agents van intervenir en l'establiment on, des de feia unes setmanes, es detectaven actituds i comportaments incívics de manera continuada.
La intervenció es va realitzar a la terrassa del bar amb agents uniformats i de paisà. Com a resultat es van identificar 12 persones de les quals tres van ser denunciades per tinença de substàncies estupefaents i tres més per embrutar la via pública.
Prèviament aquest local ja s’havia inspeccionat i la Policia Municipal va detectar diverses infraccions administratives que ja van ser sancionades.
Segons fonts municipals, aquest tipus d’intervenció s’efectua, tant d’ofici per coneixement directe del cos policial, com per informacions i suggeriments realitzats per ciutadans o associacions de veïns, que col·laboren activament i mantenen el contacte directe i relació de proximitat amb el cos policial de seguretat municipal.