Els usuaris de Sorea valoren amb un notable la gestió del servei d'aigua

Segons l'empresa, el 79% dels molletans enquestats seguiria amb la companyia si tingués intenció de canviar

Societat

| Jacek Dylag

Sorea, l'empresa adjudicatària del servei d'aigua a Mollet, ha obtingut un 8,18 sobre 10 a l'enquesta de satisfacció que ha fet a la ciutat entre l'agost i l'octubre de l'any passat –ha comptat amb una mostra de 100 persones–.

Segons dades de Sorea, el 50% dels enquestats puntuen de 8 a 10 el seu grau de satisfacció amb el servei que els ofereix la companyia d’aigües. La puntuació mitjana del servei és de 8,18 punts, la més alta dels municipis catalans on s’ha dut a terme l’enquesta. Així mateix, un 90% dels enquestats recomanaria la seva empresa subministradora d’aigua i un 79% seguiria amb la seva companyia d’aigua si tingués capacitat d’elecció, davant d’un 3% que es manifesta contrari.

Entre els aspectes que els enquestats valoren més positivament es troben la continuïtat en el subministrament, la pressió amb la qual arriba a la seva llar, l’atenció rebuda per part de la companyia i la qualitat de l’aigua.

En comparació amb altres serveis (gas, electricitat, neteja de carrers, escombraries, manteniment de parcs i jardins i neteja de carrers, la companyia d’aigües és la més ben valorada i se situa en primera posició, amb 8,37 punts a Mollet.

A Mollet s’evidencia la tendència a les llars de consumir aigua directament de l’aixeta amb una proporció del 41%.

Edicions locals