La 3a gala de l'ADHEC destaca el paper de les dones emprenedores

El Mercat Vell acollia dimecres l'entrega de més d'una vintena de reconeixements

Economia

La 3a gala de l'ADHEC  destaca el paper de les dones emprenedores
La 3a gala de l'ADHEC destaca el paper de les dones emprenedores

L’Associació d’Autònoms de Dones i Homes Emprenedors de Catalunya sXXI (ADHEC), amb el suport de l'Ajuntament de Mollet, va celebrar dimecres la tercera Gala de l'ADHEC.

La festa, un reconeixement al teixit comercial de la ciutat, enguany s'ha volgut dedicar més concretament a la dona autònoma i emprenedora per "tot el sacrifici que comporta", explicava el president de l'ADHEC, Lluís Farré.
Durant la vetllada es van reconèixer més d'una vintena d'establiments de diferents sectors: SQS Team Dance School, Picadura, Bar La Espardeña, Frankfurt, Suimpresión, Intimissimi, Bionia, Toscana Telas, les perruqueries Montse Casellas, Rebeca i Marta, Lucrecia Mortola del Mercat Municipal, Mas Esteticistes, Abacus, La Dolça Nineta, Cay Villa, Teresa Pons, Toscana 2013, Blasi, Plataforma Cárnica, Crisalda i Cabell Boig.

Farré destacava la feina de suport al comerç de proximitat que es fa des de l'ADHEC "en un moment en què la crisi i la competència deslleial de les vendes per internet afecten el petit comerç", deia. "Costa molt aixecar la persiana cada dia i hi ha grans empreses que venen per Internet que paguen els impostos fora del país", deia.

Per la seva part, l'alcalde de Mollet, Josep Monràs, agraïa el "gran treball" de l'ADHEC i del seu cap visible, Lluís Farré, en particular. "L'associació és un catalitzador de l'energia del comerç i el Lluís fa una gran feina al carrer", apuntava Monràs, qui li reconeixia la perseverança.

A l'acte també va assistir l'alcalde de la Llagosta i diputat de Comerç de la Diputació de Barcelona, Óscar Sierra, qui va voler fer valdre les virtuts del comerç local. "El comerç de proximitat salvarà el món. Proporciona productes sostenibles, a pocs quilòmetres i ofereix una atenció directa al client", deia Sierra, qui defensava la necessitat de potenciar les botigues urbanes. "No volem el model americà de dormir a un lloc i comprar a un altre. Volem un comerç viu". Sierra animava els comerços a "pujar al carro de la digitalització" i destacava el paper de les botigues urbanes per donar "singularitat a les ciutats".

Edicions locals