El Vic sentencia el CF Mollet UE amb dos gols a les acaballes del partit
Els molletans segueixen sense sumar cap punt lluny del Germans Gonzalvo
Mollet del Vallès
Al CF Mollet UE li van sobrar set minuts del partit al camp del Vic per sumar el primer punt de la temporada com a visitant. El conjunt osonenc, dirigit per l'exentrenador Albert Cámara, va marcar els dos únics gols del duel en el minut 83 i 89.
El Mollet va plantar cara al camp del Vic, però els vigatans, que han sumat 24 de 30 punts possibles, no era una empresa gens fàcil. Tot i això, van arribar a les acaballes del partit amb opcions d'estrenar la seva casella de punts com a visitant. Tot i l'esforç dels de Jordi López, al minut 83 una assistència de Jairo cap a Peque va obrir la llauna al minut 83 i sis minuts més tard el mateix Jairo sentenciava de penal.
El Mollet ocupa el 7è lloc amb 13 punts, del grup 1 de la Primera Catalana. El pròxim partit dels molletans serà a casa contra el líder, el Girona B.