Es presenta la Cursa Popular Sant Vicenç
La prova atlètica molletana, de 5 i 10 km, se celebrarà el pròxim 26 de gener
La 21a edició de la Cursa Popular de Sant Vicenç – 10è Memorial Jordi Solé Tura se celebrarà el diumenge 26 de gener en el marc de la Festa Major d’Hivern de Mollet del Vallès. La primera tinenta d’Alcaldia de l’Ajuntament de Mollet, Mireia Dionisio, el president del Club Atlètic Mollet, Marcos Venteo, i un dels membres de la junta, Raül Gràcia, van presentar ahir dimarts al vespre la cursa popular a l'edifici consistorial de Mollet.
L’esdeveniment començarà a les 10.30 h, a l’avinguda del Parc, i finalitzarà a la Pista Municipal d’Atletisme. Com cada any tindrà dos recorreguts: un de 10 quilòmetres per la ciutat de Mollet i l’Espai Rural de Gallecs, i un altre de 5 quilòmetres íntegrament urbà. A més, també es portarà a terme la 2a edició de la Cursa de membres del cossos de seguretat pública, la International Police Association Vallès Oriental, IPA.
El president del Club Atlètic Mollet, Marcos Venteo, va animar la ciutadania que participi en la Cursa de Sant Vicenç per tornar-la a convertir “en una festa de l’atletisme” i va anunciar que el CAM celebrarà el seu 90è aniversari l’any que ve “amb moltes sorpreses”.
La primera tinenta d’Alcaldia, Mireia Dionisio, va destacar que el dia 26 de gener es calcula que hi haurà “un miler de corredors i corredores del municipi i de fora que tornaran a situar Mollet al mapa i com a referent del món esportiu”i va agrair la tasca del Club Atlètic Mollet i del centenar de persones voluntàries que participen en l’organització de la cursa.
Durant l’acte també es va presentar l’obsequi per a les persones que hi participaran: samarreta fúcsia i negra, i pantaló negre. Al final de la cursa, els corredors i corredores podran personalitzar-la amb el seu nom i el temps aconseguit.