El Mollet Hub ofereix assistència telefònica sobre les mesures i els ajuts econòmics i socials establerts

L'Ajuntament de Mollet engega aquest servei per als autònoms, els emprenedors i les petites empreses

Economia

L’Ajuntament de Mollet, a travès del MolletHub, ofereix una assistència telefònica (93 570 51 60) adreça a autònoms, emprenedors i petites empreses per atendre les seves necessitats i demandes, per assessorar-los en el que sol·liciten i per explicar-los els serveis que es poden oferir. Concretament s’ofereix assessorament relacionat amb les mesures econòmiques, fiscals i laborals establertes tant pel mateix Ajuntament, com per la Generalitat o el Govern Central davant la situació ocasionada pel Covid-19.

Es pot demanar informació i assessorament sobre els ajuts i les mesures per a empreses, autònoms i comerços des de l'Ajuntament de Mollet del Vallès; sobre ERTO (Expedient de regulació temporal d'ocupació), amb un assessorament personalitzat sobre els requeriments, la tramitació de sol·licituds, i les implicacions en la seguretat social; sobre la prestació extraordinària per suspensió d'activitat (tant per activitat suspesa com a través de justificació de caiguda de facturació del 75%, ajuda en la justificació, assessorament en la tramitació, etc.); sobre les activitats que estan suspeses i les que estan permeses; sobre els ajuts que la Generalitat ofereix als autònoms; sobre els ajuts per a la liquiditat (ICO, ajornaments en el pagament d'impostos, ajuts per al teletreball a través d'ACELERA PYME...); o sobre qüestions relacionades amb la seguretat social, oficines de treball o prestacions, entre d'altres.

L’horari d’atenció serà de dilluns a divendres de 8 h a 20 h i el de 8 de matí a 8 del vespre de dilluns a divendres.

D’altra banda, a través del compte d'Instragram @MolletHubInnova s’aniran generant i divulgant e-continguts útils i de formació per a autònoms, empresaris i emprenedors, així com relacionats amb les TIC i la innovació.

Edicions locals