Només un 1,8% de les PCR fetes al cívic l'Era de Mollet donen positiu

De les 275 proves realitzades a veïns de Mollet citats per Salut, cinc han estat positives de Covid

Societat

| Diputació Barcelona

De les 275 proves PCR que Salut va fer a veïns de Mollet al centre cívic l'Era per detectar casos asimptomàtics a la ciutat, només cinc van donar un resultat positiu de la Covid-19.

El consistori molletà va cedir el Centre Cívic L’Era  per fer test PCR als ciutadans i ciutadanes que van ser citats pel departament de Salut de la Generalitat per haver estat en contacte amb persones positives de coronavirus. Aquest cribratge s’afegeix a les proves PCR que ja es fan als Centres d’Atenció Primària de Mollet.

Ara per ara, el 60% dels positius de la Covid-19 són persones que no tenen símptomes.

Les proves PCR al Centre Cívic l’Era formen part del conveni de cooperació que van firmar l’Ajuntament de Mollet del Vallès i el departament de Salut el 23 de juliol per combatre, conjuntament, el coronavirus.

L’alcalde de Mollet, Josep Monràs, ha tornat a demanar als molletans i molletanes “màxima prudència i màxima precaució” per evitar nous contagis de la Covid-19.

Edicions locals