El mercat reparteix més de 1.600 productes amb el nou servei d'entrega a domicili

Els paradistes es mostren "satisfets", un mes després de la seva posada en marxa

Economia

Un mes i escaig després de la posada en marxa del servei de compra en línia i d'entrega a domicili, els paradistes del Mercat Municipal de Mollet es mostren "molt satisfets" amb  la iniciativa que els ha comportat un increment de clients i l'entrega de més de 1.600 productes.

Segons la secretària de l'Associació de Paradistes del Mercat Municipal de Mollet, Ivette Prat: "La pandèmia ha estat un punt d'inflexió i ha accelerat el projecte que ja teníem sobre la taula".  Una proposta que els ha permès arribar a les cases de Mollet, però també a altres municipis de l'entorn que s'han sumat a comprar al mercat a través de la seva plataforma digital.

En aquest sentit, segons la secretària de l'associació, Mollet amb un 50% de les vendes ha estat el municipi que més ha utilitzat la plataforma, seguit de Sant Fost, Martorelles i Lliçà de Vall.

Per a Prat, poder comprar en línia i rebre els productes a casa "s'ha convertit en una necessitat creixent" que els permetrà arribar a un client més jove que el que actualment compra al mercat.

Tot i que la posada en marxa de la plataforma és recent, els paradistes ja compten amb les primeres dades del perfil dels compradors, majoritàriament dones d'entre 35 i 65 anys, les quals aprofiten per comprar en horari de tarda/vespre, fent servir en un 76% dels casos un dispositiu mòbil.

Pel que fa a la taxa de satisfacció dels clients, segons informen des del mercat, ha estat del 100% i un 30% dels clients ha repetit l'experiència de compra, la qual consideren ràpida i fàcil. Durant aquestes setmanes, la web mercatmollet.aprop.online ha rebut més de 3.500 visites. 

Edicions locals