El supermercat Orangutan reobre divendres com a Bonpreu

El canvi de marca dins el mateix grup suposa un major ventall de productes i la possibilitat d'obtenir la targeta de fidelització

Economia

El supermercat Orangutan, situat al Mercat Municipal, obrirà divendres com a Bonpreu, marca del mateix grup del sector alimentari. Es tracta d'una política d'empresa que s'està aplicant a diferents llocs de Catalunya i que suposa la implantació de la targeta de fidelització dels clients i una major varietat de productes.

El supermercat Orangutan és tancat des del passat 24 de gener per adaptar l'establiment perquè s'hi instal·li la marca Bonpreu, del mateix grup, que té previst començar la seva activitat divendres. Aquest canvi suposarà que els clients puguin disposar d'una targeta de fidelització amb descomptes, que Orangutan no té ja que els preus ja són més baixos de per sí, i un major assortit de productes. Aquesta és una política d'empresa que s'està aplicant a diferents indrets de Catalunya. Amb tot, fonts del grup asseguren que "es mantindran els preus ja que Orangutan és més econòmic".
Aquests dies s'està canviant la retolació de l'establiment. A més, s'està fent reformes per augmentar la secció del producte fred i, a l'entrada, s'està col·locant un estand de fleca.

Edicions locals