Córrer 100 km per Gallecs pels Petits Grans Herois

El molletà Jordi Arguisuelas farà un repte solidari el 19 de desembre

Esports

Córrer 100 km per Gallecs pels Petits Grans Herois
Córrer 100 km per Gallecs pels Petits Grans Herois | Jodi Arguisuelas

José Luis Rodríguez Beltrán

Córrer 100 km sense parar per l'Espai Natural de Gallecs, a Mollet. Aquest és el repte que s'ha marcat el molletà Jordi Arguisuelas, del Triatló Sant Gervasi, que vol realitzar el 19 de desembre. Tota una fita que vincula amb una causa solidària perquè està recaptant diners, que aniran destinats a l'entitat Petits Grans Herois, que és una associació de mares i pares d'infants prematurs de l’Hospital General de Catalunya.

"Quan va néixer la meva filla, vam coincidir amb uns pares amb un infant prematur. Poc després a la feina, vaig coincidir amb la presidenta d'aquesta entitat. No crec en les casualitats. Llavors, vaig decidir fer un repte esportiu en aquests temps sense curses i vincular-ho amb Petits Grans Herois", explica Arguisuelas, que fins ara ha recaptat uns 300 euros i s'ha posat com a mínim, un miler: "Les donacions es poden fer per la web de migranodearena.com i serviran per als packs que dóna l'entitat a les famílies que tenen un infant prematur".

El molletà farà els 100 km en solitari per Gallecs, tot i que rebrà el suport de membres del Sant Gervasi. "Farem un circuit per Gallecs per pistes, i l'aniré repetint fins a completar els 100 km. Potser algun membre del club em segueix una estona, però sobretot necessitaré el seu ajut en punts d'avituallament", explica el molletà, que es mostra il·lusionat amb el repte: "no tenim curses en temps de la Covid-19 i fer aquest tipus de reptes són una motivació".

Arguiuselas és una habitual de les curses de muntanya des de fa anys i, a més, ha completat diversos Ironman, que són unes proves de triatló de llarga distància molt exigents.

Edicions locals