Xerrada a Mollet sobre la vacunació contra la Covid
La conferència del doctor Gustau Oller Rodríguez, de la Fundació Sanitària de Mollet, es podrà seguir de forma telemàtica
El proper 27 d’abril, el cicle de xerrades sobre salut que organitza l’Ajuntament de Mollet, Parlem de Salut, tractarà sobre la vacuna de la Covid. La xerrada es farà online, a les 18.30 h.
El doctor Gustau Oller Rodríguez, metge de Medicina del Treball i membre de Vigilància de la Salut del Servei de Prevenció de la Fundació Sanitària de Mollet, serà l’encarregat de tractar aquest tema i resoldre les diferents qüestions que han sorgit respecte al procés de vacunació.
Parlem de Salut és un espai de trobada organitzat per l’Ajuntament de Mollet des de 2004, per donar i rebre informació al voltant de temes que fan referència a la salut i al benestar de les persones. Amb l’objectiu de sensibilitzar, informar i reflexionar conjuntament a partir de les aportacions de diferents professionals de la salut.
Segons Pepi Muñoz, regidora de Salut Pública, “hem volgut reprendre el cicle Parlem de Salut amb aquest tema tan actual i interessant, per mirar d’aclarir els possibles dubtes que puguin tenir algunes persones sobre les vacunes Covid i ho fem de la mà, com sempre, d’un expert que podrà esclarir dubtes d’una forma professional. Amb aquesta xerrada volem combatre la desinformació que s’ha generat al voltant de les vacunes”
En el marc de la pandèmia, el millor format per la realització d’aquesta xerrada és una conferència online, obertes a tothom i sense inscripció prèvia, que tindrà lloc el dimarts 27 d’abril, a les 18.30 h, a través de la plataforma Zoom.