L'Atlètic Mollet classifica quatre equips a l'estatal de cros per a clubs
El club molletà guanya dues medalles sub-12 al Campionat de Catalunya de Calonge i Sant Antoni
El Club Atlètic Mollet ha classificat quatre equips per disputar el Campionat d'Espanya de cros per a clubs, que tindrà lloc el 20 i 21 de novembre a la localitat sevillana de Santiponce. El bitllet per a l'estatal es va aconseguir durant la disputa del Campionat de Catalunya de cros per a clubs, on l'entitat molletana es va presentar el cap de setmana amb una àmplia delegació a la localitat gironina de Calonge i Sant Anoni.
L'Atlètic Mollet va competir pel podi en totes les categories i va sumar dues medalles en la categoria sub-12 amb l'or del conjunt masculí i el bronze del femení. Tot i que els equips que s'han classificat a l'estatal són els dos conjunts cadets i juvenils perquè els sub-12 no competeixen en l'àmbit estatal. L'equip que més a prop del podi es va quedar va ser el juvenil femení, amb un quart lloc; seguit dels cinquens llocs del juvenil femení i cadet femení; i del sisè lloc del cadet masculí. L'any passat no s'hi va celebrar l'estatal per la Covid, però en edicions anteriors el club havia presentat una xifra similar d'equips. "És la recompensa a la bona feina feta des de fa molts anys. Hi ha pocs clubs que porten un nombre similar d'equips com nosaltres. Just abans de la pandèmia vam presentar cinc i el 2018, quatre", remarca el director esportiu del club, Rogelio Vega, que es mostra satisfet també per les dues medalles aconseguides de les categories inferiors.
L'escola suma uns 200 esportistes
L'escola de l'Atlètic Mollet ha iniciat aquest curs amb prop de 200 esportistes, d'entre les edats de 4 a 13 anys. Aquesta és una xifra similar a al que hi havia abans de la pandèmia. "Nosaltres no hem perdut esportistes per la pandèmia, enguany hem iniciat la temporada amb molta motivació. Tots tenim moltes ganes de tornar a competir i fer coses", destaca Vega.