La tempesta deixa 23,2 l/m2 en només mitja hora, més que la mitjana de pluja registrada en els últims mesos de juliol
També s'han registrat cops de vent de 66 km/h i calamarsa d'1,5 cm de diàmetre
La tempesta que ha caigut sobre el Baix Vallès aquesta tarda ha deixat molta aigua, forts cops de vent i arbres i branques caigudes.
Segons les dades facilitades per l'home del temps de SomMollet, Felip Comas, en menys de mitja hora han caigut a Mollet 23,2 l/m2, una dada que supera la mitjana de pluja dels mesos de juliol dels últims vint anys, una mitjana mensual que és d'uns 20 l/m2.
A la pluja se li ha sumat moments de calamarsa, amb pedres d'1,5 cm de diàmetre. També el vent ha estat intens i s'ha registrat un cop de vent màxim de 66 km/h.
La gran quantitat de pluja caiguda en poc temps i el fort vent ha deixat imatges de carrers inundats i arbres i branques caigudes, que en algun cas han obligat a tallar la circulació. Segons ha informat l'Ajuntament de Mollet, els serveis municipals estan treballant per resoldre totes les incidències.
