'Bucarest' es tornarà a projectar diumenge

L'èxit de la projecció del film 'Bucarest, la memòria perduda', d'Albert Solé, que es va projectar dissabte a Can Gomà, ha fet que diumenge es pugui tornar a veure al mateix teatre (11.30 h).

Societat

L’abraçada entre pare i fill abrigallada amb un càlid aplaudiment tancava dissabte la projecció a Can Gomà de Bucarest, la memòria perduda, el documental que Albert Solé ha realitzat sobre la vida del seu pare, el polític molletà Jordi Solé Tura, afectat d’Alzheimer. “És la història d’un forner de poble que no es va conformar amb el seu destí”, apunta el realitzador.
Bucarest és un treball autobiogràfic amb què l’Albert busca els seus orígens a través de la història de l’antic líder del PSUC i pare de la Constitució, cercant respostes en els records que la malaltia fa desaparèixer.
El documental, narrat en primera persona per l’Albert, arranca a Mollet, en concret al mas familiar de Cal Pinyonaire, “lloc de trobada de lliurepensadors”, on es parlava amb orgull de l’alcalde republicà de Mollet, en Feliu Tura.
 

Edicions locals