El Mollet HC femení acaba la primera fase amb triomf
Les molletanes van aconseguir una victòria molt important contra l'Igualada HCP
El sènior femení del Mollet HC va acabar el passat cap de setmana la primera fase de la lliga de Nacional Catalana. El combinat molletà va caure al grup per la permanència, però ho va fer amb una important victòria contra l'Igualada HCP (2-1). La setmana que ve les de Rafa Trillo iniciaran la segona fase, que determinarà si lluiten per la salvació o no.
L'equip del Mollet HC arribava a l'última jornada sabent que aniria al grup per la permanència, però tenia un partit vital per la segona fase contra un rival directe com l'Igualada HCP. El conjunt local es va imposar per 2-1 i va sumar tres punts que arrossegarà a la següent part de la temporada.
Les molletanes han finalitzat la primera ronda en última posició del seu grup amb 13 punts, empatades amb l'Igualada HCP i el CP Manlleu. Tot i acabar en última posició del seu grup a la primera fase, el Mollet HC arrenca la segona part en cinquena posició amb 9 punts, heretats dels enfrontaments amb rivals directes de la primera fase.
L'equip molletà s'enfrontarà ara a dues voltes als equips provinents de l'altre grup, que són Sferic Terrassa, CP Jonquerenc, CH Vilassar i Reus Deportiu. Aquesta lligueta definirà la seva classificació, en una fase que acabarà el 16 d'abril. Si finalitza entre els quatre millors equips jugaria la repesca, on asseguraria la salvació i optaria a entrar al play-off d'ascens. En cas contrari, aniria al play-off de descens, on es jugaria la permanència a Nacional Catalana.
El sènior femení debutarà en aquesta nova etapa de la lliga la setmana que ve contra l'Sferic Terrassa, el cuer del grup i que hauria de ser un rival assequible per les molletanes.