El CF Mollet UE suma la segona victòria consecutiva
El conjunt molletà va guanyar al CE Banyoles (0-2) i s'allunya de la cua de la classificació
El CF Mollet UE recupera sensacions amb un nou triomf, aquest cop al camp del CE Banyoles per 0-2. Un doblet d'Ian Benhamnon, un dels reforços hivernals, va donar als molletans el segon triomf consecutiu i un avantatge de cinc punts respecte al cuer, el CF Torelló.
El combinat blanc-i-vermell va aconseguir "una victòria més tranquil·la i sent més protagonista que contra el Lloret", explica l'entrenador Albert Cámara. Els molletans van tenir el control del partit i van trobar la porteria en dues ocasions, al minut 5 i al 55, les dues obra d'Ian.
El resultat fa arribar al Mollet fins als 20 punts, mantenint-se en penúltima posició cinc punts per sobre del CF Torelló. Per davant, els del Germans Gonzalvo s'acosten als seus rivals i tenen quatre equips a una distància màxima de tres punts. Malgrat no estar actualment en descens, Cámara no es confia: "Hi pot haver bastants descensos compensats de Segona i Tercera RFEF, així que volem arribar al tercer o quart lloc per la cua per evitar sorpreses".
Adaptant-se a l'estil
Plantilla i cos tècnic segueixen acoblant-se i trobant l'estil de joc ideal, tal com explica Albert Cámara: "Venen de dos entrenadors amb estils molt diferents. La plantilla està pensada per un sistema que no és el meu predilecte, per això m'estic adaptant i veient a què puc jugar amb aquest equip". Tot i aquestes diferències el tècnic es mostra confiat perquè els jugadors van "a poc a poc agafant confiança i traient-se la pressió de sobre".
El pròxim partit serà el diumenge a les 12 h a casa contra el CE Mataró, un combinat que Cámara veu amb respecte: "Venen en una ratxa dolenta de quatre derrotes, però són un equip difícil que lluiten per la part alta". Tot i la dificultat, un triomf seria clau pels molletans, ja que després dels mataronins arriben els dos primers classificats de la lliga, l'EC Granollers i el FC L'Escala.